Dear ***
Thank you for emailing GIGABYTE.
We are delighted with your interest in our products.
For a Technical Analyzer the contact to us is correct. However, if the product must be sent in for inspection, then this must be done through the dealer, including at Amazon.
First try this:
Remove any memory locking out except one. Disconnect everything from what is not needed for a restart.
Remove the bios battery from the base and bridge the two contacts in the battery socket for 6-10 seconds.
Replace the battery.
Remove all memory latches except one.
CLR-Cmos. Close the 2 pins labeled CLR_CMOS for about 10 seconds.
On board with CLR button, this can also be held down for 10 seconds.
Turn the system back on and start it.
GIGABYTE-Team Germany
je parle pas anglais, et reverso pour ce genre de manip ....
et de plus j'ai déjà tout fait ..... on dirais qu'ils ne parle pas français ...car dans mon ticket j'ai bien dit toutes les manipulations faites , en français ,
en tourne en rond c'est dommage , je perd 100 euros, mais Gigabyte perd un client, osef vous me dirais, mais comme on dit un client de perdu, c potentiellement 10 qui suivent marche pas dans de sens contraire
merci de votre aide
Cdlt KG